top of page

Grupo Mates Ramos BCN

Pubblico·37 membri

Gerth Sniper
Gerth Sniper

Oye, ayer me pasó algo curioso: fui al súper y cuando llegó el momento de pagar, saqué la app del banco de siempre para transferir, pero se cayó el sistema justo en ese instante. Terminó siendo más rápido pedirle a mi hermano que me prestara por una de esas plataformas rápidas que tengo instalada. Me dejó pensando... ¿estará México preparándose para un sistema donde el crédito digital sea más común que el bancario tradicional? O sea, cada vez veo más gente usando opciones en línea para cosas pequeñas o emergencias, sin pasar por ventanillas ni papeleo eterno. ¿Alguien más nota que esto va en aumento o soy yo el que exagera con lo que ve en el día a día?

8 visualizzazioni

Jeg har alltid ment at Rambla de Catalunya er mye hyggeligere enn den berømte La Rambla, mest fordi den føles mer lokal og har fantastiske kafeer. Det er det perfekte stedet å bo hvis man vil ha gangavstand til alt det arkitektoniske, men man merker fort at de beste dagsturene ut av byen krever en annen type logistikk. Å ha friheten til å kjøre opp til Pyreneene eller kysten i sitt eget tempo er det som virkelig gjør ferien komplett for min del. Skal du finne en leiebil i Barcelona Rambla de Catalunya, er det lurt å gå for noen som har kontorer sentralt i dette området. Du kan finne veldig ryddige avtaler og gode priser på denne nettsiden: Leiebil på Rambla de Catalunya. Her får man ofte en mer personlig service enn ute på flyplassen, og de inkluderer som regel full kaskoforsikring uten egenandel i tilbudet sitt. For meg er dette den absolutt mest behagelige måten å sikre seg en pålitelig bil på mens man nyter livet i Eixample-distriktet.

Membri

• Volpa Faro
    Volpa Faro
  • Rame Tyer
    Rame Tyer
  • Anissa Sporer
    Anissa Sporer
  • Andrew Zarudnyi
    Andrew Zarudnyi
  • Falo ven
    Falo ven
bottom of page